Aperitiefgesprek met Koen Kennis en Jeroen Verlonje

Op 31 mei 2015

Op 24 mei 2015 organiseerde N-VA Borgerhout een aperitiefgesprek. De sprekers waren Koen Kennis, Antwerps schepen van financiën, middenstand, mobiliteit, toerisme en gemeentelijke decentralisatie en Jeroen Verlonje, voorzitter van Jong N-VA Stad Antwerpen. Ondanks het mooie weer, daagden toch een 60-tal geïnteresseerden op.
Koen Kennis sprak over mobiliteit en verduidelijkte met overtuigende argumenten de visie van het stadsbestuur.
De jeugdige Jeroen Verlonje had het over de houding van de N-VA tegenover Europa: voor een aantal zaken is dat een nuttig beleidsniveau, maar we moeten niet alles wat Europa oplegt slaafs overnemen.
Ook Krishna Prasad Regmi, de voorzitter van de Nepalese gemeenschap, nam even het woord met zijn oproep om Nepal te steunen bij de heropbouw na de aardbeving. De aanwezigen waren gul, want we haalden een kleine 200 euro op!
Op het gezellige, groene terras van het EcoCafé werd er nog nagepraat met de sprekers en met elkaar.